13 Ocak 2014 Pazartesi

Dadım Aşık The Nanny Diaries 2007 Türkçe Film indir Full indir


Dadım Aşık The Nanny Diaries 2007 Türkçe Film indir Full indir, Tek Link indir, Türkçe indir, Full HD izle, Tek Part indir.

http://resim.bidosya.com/images/2014/01/13/10336.jpg

Dadım Aşık The Nanny Diaries 2007 1080p 720p BRRip Türkçe Dublaj Tek Link Film indir

Dadım aşık filmi, Annie'nin üniversityei bitirdikten sonra zengin bir ailede dadıcılık yapmasını anlatıyor.Şehrin diğer tarafında yaşmanın zorluğunu çeken annie,Bayan X'in isteklerini yerine getirirken biryandan da çocuğuna bakıyor.Olaylar böyle giderken...

Betiğin Türü: Türkçe Dublaj Filmler' Görünmektedir ve Turkce Dublaj Olarak Yayına Alınmıştır.

Dadım Aşık The Nanny Diaries 2007 Türkçe Film indir Son Hız Olarak indirme için Hemen Yandaki Bağlantıya Tıklayın: Dadım Aşık The Nanny Diaries 2007 Türkçe Film indir Tek Link indir, Full İzle, HD indir, Tek Part indir


Websitemizde Yayına Alınma Tarihi: 13/01/2014'dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder